Jeg har alltid likt McTominay. En kriger som gjør den jobben han blir satt til etter beste evne, uten å syte. Det var vel egentlig først i forrige sesong at han ble brukt riktig i United. Så var det ett år igjen av kontrakten og klubben hadde rævkjørt egen økonomi i så stor grad at man måtte ta noen valg.
Han kunne helt sikkert vært en svært nyttig spiller å ha i troppen, men jeg er mer tvilende til om han ville vært en nøkkelspiller under Amorim. Det er stor tempoforskjell på engelsk og italiensk fotball. Darmian og Mkhitaryan spiller relativt store roller på Inter. Det er stas at McTominay lykkes i Italia.
Jeg syns den visa om at alt var bedre for tre-fire år siden begynner å bli ganske slitt. De fleste som har forlatt klubben har lange Unitedkarrierer å se tilbake på, i en periode hvor City har vært det dominerende laget i England.
Scott McTominay
De som er borte, og det nytter ikke å gråte over spilt melk.
Så vet man ikke hvordan det hadde sett ut om McTominay og Rashford hadde vært i troppen. For Rashford var det ingen annen løsning tror jeg. Tror kanskje McTominay kunne spilt en rolle i dette laget.
Men United er ikke blitt styrket foreløpig av utskiftninger som er foretatt de senere år, mener jeg.
Men det kan fort snu når Amorin for skuta på rett kjøl
Men enig @Rød Pølse, det er på tide å gå videre nå.
Så vet man ikke hvordan det hadde sett ut om McTominay og Rashford hadde vært i troppen. For Rashford var det ingen annen løsning tror jeg. Tror kanskje McTominay kunne spilt en rolle i dette laget.
Men United er ikke blitt styrket foreløpig av utskiftninger som er foretatt de senere år, mener jeg.
Men det kan fort snu når Amorin for skuta på rett kjøl
Men enig @Rød Pølse, det er på tide å gå videre nå.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Tringe, Can2, Jan Erik, Pwint, Pink Final, Blodfink
Ingen andre sentrale midtbanespillere i topp 5 ligaene har scort mer en McTominay denne sesongen. Scott har 11 mål.
post liked by: Pwint, Buchan, Belfastboy, Can2, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink
Hate Glazer love United
Jeg digger at Scott gjør suksess. Unner den gutten alt godt. Tror jeg at han hadde hatt samme suksessen hos oss? Nja ...
Men herlig at han herjer.

post liked by: Andtho01, Jan Erik, Can2, Rød Pølse, Buchan, Pink Final, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Scott McTominay ble månedens spiller i Serie A i april. Grei sesong, som kan krones med Scudetto 
post liked by: Can2, Pwint, RedTrafford, Jan Erik, Pink Final, Andtho01, Belfastboy, 28FPellistri, Blodfink
Football, bloody hell!
McTominay fikk 2 assist men hjalp ikke da Napoli spilte 2-2 mot Genoa. Dei har sikert seg cl spill for neste sesong men nå blir det kamp hele veien inn mot Inter om Serie A tittelen.
post liked by: Jan Erik, Can2, Rød Pølse, Pink Final, Belfastboy, Pwint
Hate Glazer love United
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39517
- Liker mottatt: 29562
post liked by: Andtho01, Belfastboy, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000