Manuel Ugarte Ribeiro
Født 11.april 2002 Montevideo Uruguay
Draktnummer 25
Tidlgere klubber
Fénix
Famalicão
Sporting
PSG
Manchester United
https://twitter.com/manuugarte8
Manuel Ugarte
Herlig reaksjon fra spilleren etter at overgangen ble offisiell. Av alle signeringene i sommer er dette den jeg tror vil ha størst umiddelbar innvirkning. Deilig å ha en «drittsekk» på laget 
post liked by: Andtho01, Jan Erik, 10Hag, red, RedTrafford, 28FPellistri, Blodfink, Can2
Football, bloody hell!
Ble et ganske så bra vindu til slutt! Gleder meg til å se han spille!
Det har vel vært noen motstandere som har klart å irritere seg greit over Bruno
Men han faller kanskje ikke inn i kategorien "drittsekk".
Men en får vel si at vi har hatt et litt snillere lag de siste sesongene.
Største samlingen av "drittsekker" vi har hatt i United må vel være Mourinho sitt United i 16/17 sesongen, med: Bailly, Rojo, Herrera
, Lingard, Romero, Young, Fellaini, Zlatan.

Det har vel vært noen motstandere som har klart å irritere seg greit over Bruno

Men en får vel si at vi har hatt et litt snillere lag de siste sesongene.
Største samlingen av "drittsekker" vi har hatt i United må vel være Mourinho sitt United i 16/17 sesongen, med: Bailly, Rojo, Herrera
post liked by: 10Hag, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford, 28FPellistri, Pwint, Andtho01, Pink Final, Blodfink, Can2
-
- Donor
- Liker gitt: 27852
- Liker mottatt: 20028
Vi kan jo være enige om at det ikke følger med et veldig stort press på den drakta nei
Tenker at det blir å hoppe etter ikke noe

Tenker at det blir å hoppe etter ikke noe

post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pancho P
-
- Liker gitt: 1118
- Liker mottatt: 1867
Høydepunktet kom før kamp startet i form av presentasjon av Ugarte.
Så beviser Casemiro ettertrykkelig hvorfor Ugarte er hentet inn.
The End!
Så beviser Casemiro ettertrykkelig hvorfor Ugarte er hentet inn.
The End!
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Can2
Håper bare at ikke Ugarte blir skadet nå på landslag fotballen for Uruguay. Han trenger vi klar til borte kampen mot Southampton.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink, RedTrafford, Pancho P, Can2
Hate Glazer love United
Endelig er Roy Keane tilbake på banen igjen, det har jeg drømt om lenge.
Må jo bli bra med Mainoo/Mount, Bruno/Mount og Ugarte i en samla midtbane, og et forsvar som tar steg, og ikke pælmer ballen rett til motstander fullt så ofte.
Og noen som treffer mål på topp der.
Har trua på høggærn fra Uruguay.
På skrytevideoene synes jeg han ser ut som en City-spiller jeg altså
Men det er jo ikke et dårlig tegn heller.
Må jo bli bra med Mainoo/Mount, Bruno/Mount og Ugarte i en samla midtbane, og et forsvar som tar steg, og ikke pælmer ballen rett til motstander fullt så ofte.
Og noen som treffer mål på topp der.
Har trua på høggærn fra Uruguay.
På skrytevideoene synes jeg han ser ut som en City-spiller jeg altså

post liked by: RedTrafford, Pancho P, Can2, 10Hag
LUHG!
Tenker du fysiognomisk eller kvalitetsmessig her? Eller er det arsenalet av shithousery vi bør glede oss mest til?
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Blodfink, Can2, 10Hag, Andtho01, Ryder, Rød Pølse
It's Squeaky Bum Time!
Så, hva gjør vi med midtbanen når Ugarte er match fit?
Setter vi ham bare inn som erstatter for Casemiro og fortsetter som før, eller gir det oss andre muligheter med tanke på formasjon osv?
Det kommer neppe til å skje, men jeg kunne faktisk tenkt meg å se en midtbane-treer der Ugarte ligger sentralt og dypest, og der Mainoo og Casemiro spiller indreløpere høyere opp. En treer med Mainoo og Bruno som indreløpere tror jeg vil bli fysisk underlegen og overløpt, og en treer med Bruno/Casemiro blir nok i overkant risikobetont med ball.
Casemiro har vel overrasket de fleste av oss positivt med sine offensive bidrag, han har vært mye mer kreativ og skapende enn vi trodde. Det er først og fremst defensivt han ikke har evnet å henge med på tempo, og han har heller ikke stødig nok ballbehandling/pasningsfot eller press resistance til å være en dyptliggende playmaker med ball. Lenger fram i banen vil han ikke være et risikomoment i like stor grad, og han kan bidra både som sjanseskaper og avslutter med tredjemannsløp inn i boks.
I en slik formasjon kan Bruno være en slags fri kant og trekke inn i "half spaces" og være skapende derfra.
Eventuelt, dersom vi kjører på med samme opplegg, ser jeg gjerne at Casemiro og Mainoo alternerer som partner til Ugarte i 4-2-3-1. Det vil gi Mainoo sårt tiltrengt hvile, han spiller altfor mye per nå og jeg synes jeg merker det på ham.
Setter vi ham bare inn som erstatter for Casemiro og fortsetter som før, eller gir det oss andre muligheter med tanke på formasjon osv?
Det kommer neppe til å skje, men jeg kunne faktisk tenkt meg å se en midtbane-treer der Ugarte ligger sentralt og dypest, og der Mainoo og Casemiro spiller indreløpere høyere opp. En treer med Mainoo og Bruno som indreløpere tror jeg vil bli fysisk underlegen og overløpt, og en treer med Bruno/Casemiro blir nok i overkant risikobetont med ball.
Casemiro har vel overrasket de fleste av oss positivt med sine offensive bidrag, han har vært mye mer kreativ og skapende enn vi trodde. Det er først og fremst defensivt han ikke har evnet å henge med på tempo, og han har heller ikke stødig nok ballbehandling/pasningsfot eller press resistance til å være en dyptliggende playmaker med ball. Lenger fram i banen vil han ikke være et risikomoment i like stor grad, og han kan bidra både som sjanseskaper og avslutter med tredjemannsløp inn i boks.
I en slik formasjon kan Bruno være en slags fri kant og trekke inn i "half spaces" og være skapende derfra.
Eventuelt, dersom vi kjører på med samme opplegg, ser jeg gjerne at Casemiro og Mainoo alternerer som partner til Ugarte i 4-2-3-1. Det vil gi Mainoo sårt tiltrengt hvile, han spiller altfor mye per nå og jeg synes jeg merker det på ham.
post liked by: 10Hag, Harry Greaves, RedTrafford
Liker forslaget veldig godt, og alternativet. Vil se det samme.
Slik midtbanen settes opp nå funker ikke, og Ugarte inn for Casemiro vil ikke fikse det helt. Vi trenger nok 3 mann der.
Slik midtbanen settes opp nå funker ikke, og Ugarte inn for Casemiro vil ikke fikse det helt. Vi trenger nok 3 mann der.
post liked by: Ryder, Andtho01, RedTrafford