Likte det lille vi fikk se i debuten.
Scanner hele tiden, rolig og ryddig med ballen og veldig «clean» pasningstilslag.
Gjenstår å se om han klarer å fylle «smultringen» på midten alene i kamper der det blir mer tempo og kaos, men ser ut som han har mye av det vi trenger i rollen.
Manuel Ugarte
Ugarte vs Leicester. Han her tro eg blir bare bedre og bedre for vær kamp han spiller. Synest det er rart at Ten Hag gav han lite spilletid. Statsen til Ugarte i kampen i går.
90% velykket passinger
2/3 nøyaktige lange baller
4/6 bakkedueller vunnet
2/2 luftdueller vunnet
2 avskjæringer
0 driblet forbi
90% velykket passinger
2/3 nøyaktige lange baller
4/6 bakkedueller vunnet
2/2 luftdueller vunnet
2 avskjæringer
0 driblet forbi
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Pwint
Hate Glazer love United
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Ugarte imponerte meg veldig i dag. Han er i motsetning vil veldig mange andre aggressiv når han går inn i taklinger og det betalte seg i dag. Det heller ingen jogging i press, han kommer seg lynkjapt opp i presset på motstander og det blir betydelig mindre tid for motstander å ta en avgjørelse når Ugarte er i nærheten.
At han i tillegg klarte å være rolig med ball og treffer med et par gode pasninger så er dette en signering som jeg tror er akkurat det vi trengte. Så er det Leicester og ikke City vi spilte mot, men det er absolutt noe å bygge videre på.
At han i tillegg klarte å være rolig med ball og treffer med et par gode pasninger så er dette en signering som jeg tror er akkurat det vi trengte. Så er det Leicester og ikke City vi spilte mot, men det er absolutt noe å bygge videre på.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse, 10Hag, Ryder, Can2, Tringe, Pink Final, Blodfink, Pwint
LoveUnitedHateGlazers
Amorim vil kreve det av alle på banen, Ugarte er en god læremester for resten.messilingard wrote: ↑10 Nov 2024, 18:13 . Det heller ingen jogging i press, han kommer seg lynkjapt opp i presset på motstander og det blir betydelig mindre tid for motstander å ta en avgjørelse når Ugarte er i nærheten.
Jeg må si jeg er spent på hvordan flere av spillerne vil respondere på dette.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Andtho01, Pwint, Pangaea
LUHG!
Litt stats fra Ugarte mot Arsenal. 100% i dribblinger og taklinger. 91% vellykket pasninger.
post liked by: Tringe, red, Pink Final, 28FPellistri, Spirograf1, Rød Pølse, Jan Erik, Blodfink
Hate Glazer love United
De fleste vil si at Amad var man of the match, noe som er helt forståelig, men for meg var Ugarte bestemann i går.
Det han gjør mot City er nøyaktig hva vi trenger fra en defensiv midtbanespiller. Aggressiv og ekkel å spille mot i forsvarsspillet. Ekstremt trygg i pasningsspillet, treffer medspillere på 39 av 41 pasninger (95 prosent). Resirkulerer, bidrar til ro og kontroll.
Ugarte driver med grovarbeid og ikke det spektakulære, men at en spiller i den rollen fungerer er utrolig viktig for helheten både med og uten ball. Og nå er Ugarte blitt varm i trøya.
Så har vi jo hælsparket før 1-2, så han er ikke bare hverdagshelt heller
Det han gjør mot City er nøyaktig hva vi trenger fra en defensiv midtbanespiller. Aggressiv og ekkel å spille mot i forsvarsspillet. Ekstremt trygg i pasningsspillet, treffer medspillere på 39 av 41 pasninger (95 prosent). Resirkulerer, bidrar til ro og kontroll.
Ugarte driver med grovarbeid og ikke det spektakulære, men at en spiller i den rollen fungerer er utrolig viktig for helheten både med og uten ball. Og nå er Ugarte blitt varm i trøya.
Så har vi jo hælsparket før 1-2, så han er ikke bare hverdagshelt heller

Last edited by Ryder on 16 Dec 2024, 10:05, edited 1 time in total.
post liked by: 28FPellistri, Andtho01, Pink Final, RedTrafford, Spirograf1, Rød Pølse, Tringe, Blodfink
-
- Liker gitt: 2378
- Liker mottatt: 9768
Lett blitt en favoritt hos meg i alle fall!
Som forventet!

post liked by: Andtho01, Pink Final, RedTrafford, Rød Pølse, Tringe, Ryder, Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Liker gitt: 2378
- Liker mottatt: 9768
Utvilsomt min favorittspiller i troppen akkurat nå. Elsker den mentaliteten og arbeidsinnsatsen han legger ned i hver kamp.
post liked by: Pink Final, Andtho01, Jan Erik, Spirograf1, Belfastboy, Blodfink, red, Pwint, Buchan
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Ugarte ble diskutert i Wolves-tråden.
Støtter opp om at det er todelt, han er viktig defensivt, og kan jo også komme på løp inn i boksen og score, som mot Lyon. en spiller det er lett å like.
Men hvis vi skal se mot de beste, så vil jeg mene at det er rimelig klasseforskjell på vår midtbane og en del andre lag. Ugarte må antageligvis heve en del av spillet sitt drastisk for å kunne spille fast på et lag som skal vinne titler mot disse lagene. Om det er 10 andre rundt ham som hever seg, kan han jo klare seg. Barca's MB ble nevnt, og at Ugarte spilte mindre og mindre i PSG. Begge lag har eminente ballspillere på midten, samtidig som de dekker rom og gjør drittjobben. United trenger komplette spillere, som kan gjøre rå ting begge veier.
Så er det ikke utelukket at det kan fungere med Ugarte heller, men da må Amorim virkelig få fart på troppen. Det skal nok inn en midtbanespiller. Håper det blir en klone av Vitinha f.eks.
Støtter opp om at det er todelt, han er viktig defensivt, og kan jo også komme på løp inn i boksen og score, som mot Lyon. en spiller det er lett å like.
Men hvis vi skal se mot de beste, så vil jeg mene at det er rimelig klasseforskjell på vår midtbane og en del andre lag. Ugarte må antageligvis heve en del av spillet sitt drastisk for å kunne spille fast på et lag som skal vinne titler mot disse lagene. Om det er 10 andre rundt ham som hever seg, kan han jo klare seg. Barca's MB ble nevnt, og at Ugarte spilte mindre og mindre i PSG. Begge lag har eminente ballspillere på midten, samtidig som de dekker rom og gjør drittjobben. United trenger komplette spillere, som kan gjøre rå ting begge veier.
Så er det ikke utelukket at det kan fungere med Ugarte heller, men da må Amorim virkelig få fart på troppen. Det skal nok inn en midtbanespiller. Håper det blir en klone av Vitinha f.eks.
post liked by: 10Hag
LUHG!