Heia Cunha og Wolves.
https://www.premierleague.com/match/116175
Premier League 2024/25
Arsenal har igjen Liverpool, Newcastle og Southampton.
Med tap, tap, uavgjort, kan de faktisk klare å miste Champions League plassen sin nå (med maks uttelling fra de andre, så er sånn Drillo-regning, men likevel
)
Med tap, tap, uavgjort, kan de faktisk klare å miste Champions League plassen sin nå (med maks uttelling fra de andre, så er sånn Drillo-regning, men likevel

post liked by: Andtho01, Blodfink, Can2
Ser 2 tap her for Arsenal. Taper mot Pool neste helg på Anfield. Taper fort mot Newcastle også. Hadde vært digg om Arsenal driter ser ut av cl neste sesong.
post liked by: Blodfink
Hate Glazer love United
Ser litt på Chelsea - Liverpool (2-1). Chelsea med straffe nå langt på overtid.
3-1. Palmer.
Palmer er en kanonspiller selv om han har slitt i vår.
Men Caicedo.
Hjelpe meg for en bauta. Han kunne vi altså hatt for noen femtiøringer for noen år siden...
Smart.
Håpløs kamp av Quansah for Liverpool. Ikke helt på nivå. At han har vært innom landslaget er merkelig.
3-1. Palmer.
Palmer er en kanonspiller selv om han har slitt i vår.
Men Caicedo.
Hjelpe meg for en bauta. Han kunne vi altså hatt for noen femtiøringer for noen år siden...
Smart.
Håpløs kamp av Quansah for Liverpool. Ikke helt på nivå. At han har vært innom landslaget er merkelig.
post liked by: Andtho01
Caicedo er god, ja. Men han var fryktelig svak store deler av første sesong for Chelsea, da virket overgangssummen de betalte omtrent like latterlig som det vi betalte for Antony. Så ting kan svinge i fotball.
post liked by: Jan Erik, Andtho01
Joda, @Ryder, men vi hadde mulighet da han gikk til Brighton. Da hadde det vært et røverkjøp.
Så vet jo selvsagt ikke jeg hvor nærme vi var eller hva spiller og agent tenkte om egen vei osv.
Så vet jo selvsagt ikke jeg hvor nærme vi var eller hva spiller og agent tenkte om egen vei osv.
post liked by: Andtho01
United skulle hente Caicedo i følge en The Athletic podcast jeg hørte på for en god stund siden, men trakk seg ut i siste liten pga noen heftige krav og merkelige klausuler fra agenten. Så endte han i Brighton.
De beskrev aldri disse kravene konkret, men sa at de var briefet av klubben, så regner med det stemmer at det var noe spesielle greier.
De beskrev aldri disse kravene konkret, men sa at de var briefet av klubben, så regner med det stemmer at det var noe spesielle greier.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pwint, Blodfink